• Головна
  • Плануєте похід у магазин з одягом? Вдалих покупок!
Новини компаній
12:30, 23 березня 2023 р.

Плануєте похід у магазин з одягом? Вдалих покупок!

Новини компаній

Щоденний потік життя дуже стрімкий. Цейтнот часу відчувається у всьому. Ми не можемо дозволити собі витрачати зайві години на великий шопінг, щоб купити одяг, потрібний у повсякденному житті. Сучасні точки продажу предметів гардеробу мають певну спеціалізацію. Магазини з одягом поділяються за кількома критеріями. Як же зорієнтуватися? Спробуємо.

Купити одяг в Україні. Класифікація магазинів

Традиційно магазини одягу та взуття класифікують за:

  • Параметрами покупців.

Ставка робиться на будь-які параметри цільової аудиторії. Наприклад, за гендером, за віком, для повних, вагітних, високих і так далі. Для візуального розпізнавання інтер'єр приміщення повинен бути легко впізнаваним.

  • Типом пропонуємих товарів.

Тобто, магазини розраховані на покупців, що шукають конкретно білизну, пальто, ділові костюми й т. п. В цьому варіанті ризик дезорієнтації клієнтів зведено до мінімуму.

  • Профілем колекції.

Асортимент таких торгових точок специфічний. Без проблем тут можна придбати військову форму, весільні сукні, медичні халати, або купити спортивний одяг. Все підпорядковане хобі чи професійній діяльності покупців. Особливістю таких магазинів є розміщення у торговій залі інвентарю ідентичного профілю.

  • Специфічності процесу продажів.

Маємо на увазі індивідуальне обслуговування (класичні відносини через прилавок), відкрите зонування (покупець самостійно обирає – продавець відпускає товар), сервіс за зразками (демонстраційна чи виставкова зала) або можливість купити одяг через інтернет.

Плануєте похід у магазин з одягом? Вдалих покупок!, фото-1

Кожен магазин з одягом розраховано на конкретний гаманець

Згідно з бюджетними параметрами найбільший попит мають:

  • мас-маркети (традиційні магазини одягу з широким асортиментом та сіткою розмірів);
  • комісійні магазини (пропоновані речі прийнято на реалізацію від приватних осіб);
  • секонд-хенди (виставляють на продаж вторинний товар, який куплено в інших торгових підприємств);
  • бутіки (магазини зі зразками провідних брендів з обмеженим колом клієнтів);
  • шоу-руми (торговельні зали з каталогами та виставковими моделями продукції; передбачають активне спілкування з відвідувачем).

Для зручності користування клієнтів магазини з рівною бюджетною лінією розміщуються блоками у місцях продажу. Це допоможе потенційним покупцям заощадити час і підійти до питання придбання одягу більш усвідомлено, орієнтуючись на розміри передбачуваних витрат.

Чи можливо за 5 хвилин купити одяг в інтернет-магазині

Якщо вірити маркетологам, кількість охочих робити покупки онлайн постійно зростає. Придбання одягу без традиційного шопінгу здається людям зручним та практичним розв'язанням питання. У чому ж переваги магазинів одягу в інтернеті?

  • Скорочується час. Не потрібно нікуди ходити й можливість здійснення покупки не обмежується робочими годинами.
  • Економія фінансів. Інтернет-магазин не витрачає гроші на оренду та оплату праці співробітників. Ціни на одяг тут суттєво знижені.
  • Значний асортимент, розрахований на будь-який бюджет, смак, розмір та особливості фігури.
  • Відстані не мають жодного значення. Обговоривши з менеджером варіанти доставлення, можна робити замовлення з будь-якої країни.
  • Варіанти оплати. Є можливість переказати гроші з банківської картки або віддати готівку під час зустрічі з кур'єром.

Щоб купівля товарів у магазині з одягом принесла задоволення, а не розчарувала, слід користуватися послугами лише перевірених сайтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...