Зубаті матрьошки - символ російської агресії - знову з'явилися на вулицях міст України. В рамках кампанії «Не купуй російське!», розпочатої активістами Громадянського руху «Відсіч» ще у 2013 році під час торговельної війни Росії проти України, з листівок і плакатів вони вже закликали українців не купувати товари російського виробництва. Але тепер їх зовнішній вигляд дещо модифіковано: вони у камуфляжі та озброєні автоматами Калашникова.
Зокрема, листівки та плакати із закликом не купувати російські товари з'явилися на вулицях більшості міст Вінничини. До поширення долучились мешканці фактично всіх районів області. Активісти розповсюдили листівки у Вінниці, Барі, Бершаді, Гайсині, Жмеринці, Іллінцях, Калинівці, Козятині, Крижополі, Липовці, Літині, Могилів-Подільському, Мурованих Курилівцях, Немирові, Піщанці, Погребищах, Теплику, Томашполі, Тростянці та навколишніх селах.
Плакати, листівки й наліпки з таким самим зображенням та закликом до бойкоту російських товарів учасники кампанії поширили також у багатьох інших регіонах України, зокрема у Миколаєві, Харкові, Полтаві, Чернівцях, Херсоні, Рівному, Луцьку, Кіровограді, Києві, Львові, Черкасах, Первомайську, Лубнах, Броварах й ще багатьох містечках та селах України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», кампанія охопить майже всі області країни. Водіям вони пропонують також відмовитись від купівлі російського бензину, розповсюджуючи серед них листівки із переліком АЗС, які належать росіянам.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок, а також проведення флешмобів «Російське вбиває».