Голова облдержадміністрації Микола Джига вимагає негайного покращення організації надання послуг, пов’язаних з видачею документів в сфері земельних відносин. Керівник області незадоволений темпами розгляду документів та умовами прийому людей, які змушені вистоювати в чергах, про це повідомляють у прес-службі Вінницькой ОДА.
«Влада – для людей, а не люди – для влади, - наголосив Микола Джига. І влада зобов’язана надавати якісні послуги громадянам».
На неналежне здійснення прийому та видачі документів в районному управлінні Держкомзему в облдержадміністрацію надходили численні скарги.
Відтак, Микола Джига доручив голові Вінницької райдержадміністрації та начальнику Головного управління Держкомзему у Вінницькій області виправити ситуацію. Він дав десять днів на забезпечення належного руху документів, що сприяло б вчасній реєстрації державних актів на землю. Таким чином, натовпи і тиснява відійдуть у минуле, а для громадян будуть створені комфортніші умови в адмінприміщенні.
Також голова облдержадміністрації вимагає встановити фактори, які блокували нормальну роботу управління Держкомзему у Вінницькому районі, та розглянути питання щодо вжиття заходів відповідальності до осіб, які неналежно виконували свої службові обов'язки.