Вінничанка купила в Сільпо сушки зі стальним дротом та смердючу скумбрію

Вінничанка Людмила Матвієнко прагнула розголосу та шукала правди, адже не знайшла її ні в магазині, ні інспекції із захисту прав споживачів

Людмила Матвієнко зашйла в продуктовий супермаркет "Сільпо" купити необхідні продукти. Серед покупок була вагова сушка, розфасована магазином. Жінка обурюється, що мало того, що деякі "бублики" були підгорілими, та ще й з одного стирчав кусок дроту.

 - Відкривши пакет я побачила підгорівші сушки та почала кидати їх собаці, - розповідає Людмила. - В цей момент мене щось вкололо в палець. Подивившись, я була шокована - з неї стирчав стальний дротик, такий як на щітках для миття посуду.

Жінка з сином пішла в Сільпо, який знаходиться в торгівельному центрі SkyPark, що на вулиці Козицького, де вона висловила претензію з приводу якості продукції, яку продають в продуктовому супермаркеті. Адже окрім сушок з дротом, була Скумбрія, яка, зі слів Людмили, пахла жахливо та виглядала, ніби її розморожували дуже багато разів. Менеджери Сільпо запропонували повернути сплачену суму за неякісну продукцію, проте Людмила зажадала, щоб магазин покарали контролюючі органи.

 - Я звернулася по телефону в інспекцію із захисту прав споживачів, - каже Людмила. - Розповіла про те що трапилося. Але мене тільки запитали, чи вимагала я, щоб неякісний забрали з прилавків. Я обурилася, бо це не моя робота, а інспекції вказувати магазину.

Жінка твердо вирішила покарати підприємців, за продаж неяксних продуктів та готує письмові звернення в різні служби.

В свою чергу один із журналістів подзвонив на центральну телефонну лінію мережі продуктових супермаркетів "Сільпо", для отримання коментарів з приводу ситуації з сушками та скумбрією. Оператор відповіла, що прямих номерів для зв'язву з їхніми магазинами - не існує. Записала контактний номер та обіцяла, що з журналістом обов'язково зв'яжуться. Проте, протягом двох днів, так ніхто і не подзвонив.

Новини компаній
13:00, 5 квітня