"Вінницяобленерго" прокоментувало ситуацію щодо накладених на підприємство та його керівника штрафних санкцій, вважаючи рішення НКРЕКП не справедливим.
Відповідне звернення читаємо на офіційній Фейсбук-сторінці підприємства 19 січня.
"Вінницяобленерго" прокоментувало ситуацію щодо накладених на підприємство та його керівника штрафних санкцій, вважаючи рішення НКРЕКП не справедливим.
Відповідне звернення читаємо на офіційній Фейсбук-сторінці підприємства 19 січня.
У ЗМІ з’явилася інформація про те, що НКРЕКП оштрафувало «Вінницяобленерго» на 85 тисяч гривень, а генерального директора підприємства - на 1700 гривень за недотримання справедливих графіків відключень й неналежне інформування споживачів про перерви електропостачання. Повідомляємо, що «Вінницяобленерго» вважає прийняті рішення НКРЕКП несправедливими та готове оскаржувати їх у суді, - читаємо у повідомленні.
В акті перевірки зазначається, що для забезпечення максимально справедливого розподілу часу відключення споживачів фахівцями складені та погоджені Вінницькою ОВА графіки погодинних відключень.
Вони розподілені на три пропорційні черги та повністю відповідають вимогам Міненерго. Черговість відключення черг також дотримується. Зауваження щодо їх введення - відсутні. Отже, комісія підтвердила дотримання «Вінницяобленерго» принципу справедливості відключень споживачів, а не навпаки. Єдине порушення, на думку НКРЕКП, полягає у наступному: 29.11.2022 року о 05:30 в оперативному журналі Товариства було зроблено запис про відключення першої черги графіку погодинних відключень, проте на офіційному вебсайті зазначено, що початок відключення цієї черги буде о 06:00, а повідомлення про фактичне відключення опубліковане о 06:07. Це порушує визначене НКРЕКП правило, аби кожні 30 хвилин оновлювалась інформація про час відключення споживачів. Ось і все. Ми на 7 хвилин запізнилися з поновленням інформації на сайті, а нас звинувачують у несправедливому розподілі електроенергії, - зазначають вінницькі енергетики.
Вони додають, що з грудня 2022 року тривають постійні перевірки представниками Держенергонагляду, НКРЕКП та СБУ з питань забезпечення усім споживачам рівного доступу до електропостачання. Представники цих органів постійно наголошують на високому рівні організації даної роботи в АТ «Вінницяобленерго» і ставлять його у приклад іншим розподільчим енергокомпаніям.
Врешті «Вінницяобленерго» надає можливість споживачам самим ознайомитися із витягом з акту перевірки. На їх думку, він повною мірою підтверджує їх позицію:
Джерело: https://vitatv.com.ua/