На Вінниччині розробили туристичний бренд області

У Вінниці презентували туристичний бренд області у вигляді латинської літери "V", який відразу ж викликав неоднозначну реакцію серед вінничан.

За словами президента Національної туристичної організації України Івана Ліптуги, творчий процес був тривали і важким: спочатку фахівці провели бренд-сесію, обговорили знакові об’єкти для регіону, у результаті виконали технічне завдання було.

Із десяти варіантів було обрано символічне зображення серця, що нагадує контури Вінницької області на мапі та літери "V", яка асоціюється зі словами "Victori" ("перемога") та символічним жестом "Peace" (мир).

В ОДА бренд регіону називають емоційно сильною торговельною маркою, "що має не тільки назву чи дизайнерське рішення, а ще й цілий комплекс асоціацій та ідентифікацій".

"Саме тому обласною державною адміністрацією було прийнято рішення щодо необхідності розроблення, патентування та просування туристичного бренду Вінницької області. Ми всі можемо і маємо стати бренд-амбасадорами Вінниччини туристичної та підтримувати і просувати наш бренд у соціальних мережах та своєму повсякденному житті. Сподіваюсь, туристичний бренд області, імплементований у сферу маркетингу туризму, буде сприяти подальшому розвитку і процвітанню туризму на Вінниччині", - цитує голову ОДА Сергія Борзова його пресслужба.

Значимою подією для регіону створення бренду назвав заступник голови облради Дмитро Чаленко.

"Сьогодні в світі понад 10% ВВП тією чи іншою мірою пов’язані з індустрією туризму, а в деяких країнах - і до 50%. Саме тому обов’язковий крок для розвитку цієї сфери на Вінниччині – створення впізнаваного бренду. Він має викликати зацікавленість у людей з інших регіонів України та зарубіжжя відвідати наш край, побачити його історичні та культурні родзинки та, плануючи наступні подорожі, знову й знову приїжджати до нас", - говорить Дмитро Чаленко.

Зацікавленість новий бренд справді викликав. Поки що у соцмережах і в не надто широких колах людей, що розуміються на туризмі.

Джерело