Редакція сайту 0432.ua завітала до Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» аби поринути у простори інновацій в освітній діяльності.
Заклад освіти має свої «родзинки», про які нам із запалом та захопленням розповів Олександр Дмитрович Дмитрик – директор ДПТНЗ «Вінницького МВПУ» з 1985 року, заслужений працівник освіти, відмінник освіти України, нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, Почесною грамотою Верховної Ради України, нагрудним знаком «А. С. Макаренко».
Професійне кредо Олександра Дмитровича - «Бути успішним керівником – означає вести до успіху інших». Це відчувається з перших хвилин розмови, адже він дуже пишається кадровим потенціалом, здобувачами освіти та досягненнями в освітній діяльності.
ТОП-10 «родзинок» Державного професійно-технічного закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»:
1. Основний напрямок діяльності – впровадження ІТ-технологій в освітній процес, через пошукову, наукову та дослідницьку роботу.
2. Підготовка здобувачів освіти на базі кваліфікованого робітника, а також на базі професії «Агент з постачання» здобуття рівня фахової передвищої освіти, освітньо-професійний ступінь «Фаховий молодший бакалавр» за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
3. Діючий навчально-практичний центр сучасних ІТ-технологій, що вдосконалює практичну підготовку здобувачів освіти, підвищує кваліфікацію педагогічних працівників, впроваджує в освітній процес новітні виробничі технології із застосуванням сучасного обладнання, інструментів, матеріалів тощо.
4. Створено єдину у Вінницькій області навчально-тренувальну фірму «Перлина Поділля»,що працює за принципом українсько-німецької програми«TRANSFORM» – структурний підрозділ ДПТНЗ «ВМВПУ».
5. Організація освітньої діяльності (наповнення матеріально-технічної бази) у відповідності навчальним планам та програмам, стандартам професії, що забезпечують розвиток практичних навичок на заняттях теоретичного та виробничого навчання та, в свою чергу, закріплюються під час виробничої практики на сучасних підприємствах міста, області, країни.
6. Центр сприяння працевлаштуванню «Кар'єра» здійснює професійне консультування, яке дозволяє на основі вивчення індивідуально-психологічних особливостей та професійно важливих якостей молодої людини встановити відповідність специфічним вимогам тієї чи іншої професії та потребам ринку праці.
7. Центр навчання дітей з особливими освітніми потребами «Надія», основним завданням якого є забезпечення умов для отримання якісної освіти. Інноваційні технології дозволяють забезпечити здобувача освіти з обмеженими особливими освітніми потребами, підготовкою з професії та сприяють можливості спілкування з однолітками, яке так необхідне для адаптації в суспільстві.
8. Допрофільна та профільна підготовка для учнів загальноосвітніх шкіл у вивченні інформаційних технологій.
9. Запроваджена освітня програма для старшого покоління, яка передбачає вивчення основ комп’ютерної грамотності.
10. Діє експериментальний педагогічний майданчик Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки України.
Але все ж цікаво, як організована така складна освітня система?
З цим запитанням ми звернулися до заступника директора з інформаційних технологій – Воронюка Олексія Миколайовича, який деталізував наукову складову роботи ВМВПУ.
Матеріально-технічну базу ДПТНЗ «ВМВПУ» нам демонструвала заступник директора з навчальної роботи – Корженко Світлана Гаврилівна.
- Цікаво, як з’явилась ідея побудови такої унікальної освітньої моделі (профільне, допрофільне навчання, ІТ-школярик, навчання старшого покоління)?
Світлана Гаврилівна без вагань відповіла:
- Розкажіть про співпрацю з іноземними колегами. Яке враження вони отримали від візиту у ВМВПУ?
- Сучасний технологічний підхід до освітнього процесу вражає, але також хотілося б дізнатися про культурну частину життя ВМВПУ. Розкажіть про те, як допомагаєте здобувачам освіти стати не тільки професіоналами своєї справи, а й справжніми патріотами та різносторонньо розвиненими особистостями?
Культурне виховання та піклування про особистісний розвиток кожного нашого здобувача освіти – не менш важливий пріоритет, ніж якість освітньої програми. Ми працюємо в напрямку комплексного розвитку особистості, адже свідома людина – успішна людина.
Різноманітні культурно-виховні заходи закладу освіти (в межах закладу, міста, області тощо) сприяють вихованню любові до рідного краю, історії, мистецтва, спорту, формуванню системи ціннісних відносин до навколишнього світу і людей та соціалізації здобувачів освіти тощо.
На третьому поверсі нашого закладу розташована галерея найкращих місць Вінниці. Першокурсники, особливо з інших населених пунктів, з великою цікавістю вивчають таким чином місто.
Поряд – 7 чудес Вінниччини. Це також ідея і розробка колективу нашого закладу освіти.
Ще одна наша гордість - це музейний комплекс, представлений трьома модулями:
- Музей ретро-техніки, де зібрана техніка, яка пов’язана із спеціалізацією навчального закладу. Тут зберігається багато цікавих експонатів: комутатори, телефонні апарати, побутова техніка, яка використовувалась у 80-90 роках.
- Історичний музей. Тут можна ознайомитись із шляхом становлення навчального закладу. Серед експонатів: навчальна форма, безліч фотографій, документів, музичних інструментів. В історичному музеї зберігається інформація про всіх працівників, видатних діячів, гостей училища, студентів. Є і сумні сторінки історії, пов’язані з нашими учнями, які загинули в АТО.
- Етнографічний музей, де представлені експонати побуту українців, вишиванки, аксесуари, музичні інструменти, одяг».
Відвідавши такий сучасний та потужний заклад освіти, дуже хочеться завітати ще раз до Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище», але вже тоді, коли аудиторії будуть заповнені здобувачами освіти, познайомитись ближче з повсякденним життям цього закладу, відчути цю атмосферу творчості, жаги до знань, культури, любові до обраної професії. Хочеться поспілкуватися з колективом педагогічним та учнівським, завітати на тематичні заходи.
Концепція ВМВПУ – це, насамперед, підготовка конкурентоспроможної, освіченої та цілеспрямованої молоді, яка впевнено себе почуватиме в рамках конкретної професії та у житті в цілому.
Випускник ДПТНЗ «ВМВПУ», в порівнянні з випускником школи, – це сучасний кваліфікований робітник, адаптований спеціаліст.
Висловлюємо подяку за інформативну та цікаву розмову:
- Директору ДПТНЗ «Вінницьке МВПУ» - Дмитрику Олександру Дмитровичу;
- Заступнику директора з навчальної роботи – Корженко Світлані Гаврилівні;
- Заступнику директора з інформаційних технологій – Воронюку Олексію Миколайовичу.
Пропонуємо ознайомитись із архівними фото закладу освіти.
Інформація для абітурієнтів:
Адреса: вул. Стрілецька, 5
Телефони: (0432) 27-44-63, (0432) 61-26-32, (063) 765-00-13, (097) 722-47-32
Документи для вступу: заява, автобіографія, документ про освіту, довідка про склад сім’ї, паспорт (свідоцтво про народження), медична довідка Ф.086-У, медична карта Ф.25, 8 фотокарток 3*4 см.
Сайт: vmvpu.vn.ua
Спільнота у Фейсбук
Сторінка у Інстаграм